woensdag 7 mei 2014

Een glutenvrij leven kan je heel veel geven

Elke dag bedenken wat je gaat eten is al moeilijk genoeg.... 
Moet je nagaan als je niet tegen gluten kunt. Je kan niet voor het schap staan in de supermarkt en het je gemakkelijk laten maken door alle pakjes en zakjes.
Daarnaast is eten onderweg of in een restaurant, ook altijd een uitje met hindernissen. Nederland is erg gericht op brood en obers en koks hebben meestal niet van al hun ingrediënten de kennis of er gluten in aanwezig zijn.

Maar verlies niet je hoop, want het leven zonder gluten kan makkelijk en leuk zijn. Iedereen vindt het altijd lastig voor mij, maar ik vind het een soort van bevrijding.

Naast dat het leven zonder gluten heeft gezorgd dat ik geen pijn meer heb, heeft het mij gezonder en fitter gemaakt. Het heeft gezorgd dat ik bewuster om ga met voeding en ik weet goed wat ik binnen krijg. Naast lichamelijke effecten bevordert het ook mijn creativiteit, want ook ik wil niet elke dag hetzelfde eten. 

Ik schrijf deze blog voor iedereen die met de dagelijkse glutenhindernissen te maken heeft.
Ervaringen, recepten, goede restaurants, alternatieven en tips & tricks, dat is wat ik met iedereen wil delen... 
want een glutenvrij leven kan je heel veel geven.

Heel veel leesplezier en geniet van het leven!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten