woensdag 21 mei 2014

Vullend glutenvrij ontbijt

Vandaag moet ik op pad voor mijn werk. Ik denk dat er geen mogelijkheid is om mijn salade te nuttigen. Daarom tref ik nu al mijn voorbereidingen.
Ik ga lekker een fruit groente smoothie nuttigen en ik neem een glutenvrij afbak broodje mee. Deze heb ik normaal voor mijn ontbijtje in t weekend, omdat ik zo min mogelijk vervangers probeer te eten. Vandaag is even een uitzondering. 
TIP: ik gebruik altijd wat ingredienten uit de diepvries voor mijn smoothies. Bijvoorbeeld bosvruchten uit de diepvries, gekocht bij Ekoplaza ( zie foto). De smoothie is dan lekker koel.
Uiteindelijk hou ik nog wat over, dus dat gaat mee in een flesje. Ijsklontje erbij en je kunt het zeker wel twee uurtjes meenemen in de tas. 
Hierbij t recept voor de friszure smoothie:
1 geschilde elstar appel
1 geschilde PERS sinaasappel ( zie foto: op deze manier krijg je geen velletjes in de blender)
1 passievrucht
2 handjes bosvruchten en wat aardbeien
Glas water
2 handjes gesneden boerenkool ( geloof me dit is echt lekker) 
1 eetlepel chiazaad
Blenderen en smullen!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten