woensdag 18 juni 2014

glutenvrijonline.be deelt mijn blog op facebook.

Super leuk!! Glutenvrijonline heeft mijn blog gedeeld op hun facebook pagina!!
Op de facebookpagina van glutenvrijonline staat veel relevante informatie over glutenvrije artikelen en nieuwe ontwikkelingen omtrent het onderwerp. Natuurlijk ben ik ook direct naar hun internetsite gegaan en daar zie ik veel lekkere producten in de webwinkel.
Zelf gebruik ik niet veel vervangers, zoals glutenvrij brood of pasta. Maar in het weekend verwen ik mezelf daar wel eens mee en nu heb ik dus weer een leuk nieuw adres om producten te bestellen.
Want laten we eerlijk zijn, het assortiment van de Appie is niet om over naar huis te schrijven.

www.glutenvrijonline.be
https://www.facebook.com/pages/Glutenvrijonline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten