zondag 17 mei 2015

Bij Tapasbar Vintage in Utrecht zorgeloos eten.

Het enige moeilijke aan uit eten gaan in Utrecht is de keus voor een restaurant. Vooral in de Drieharingstraat ziet het er allemaal even gezellig uit en wordt je overal hartelijk ontvangen. 

 Na een dag shoppen met mijn vriend hadden we zin om een hapje te eten en kwamen we in de Drieharingstraat terecht. We kwamen terecht bij Vintage. Vintage is een op het eerste oog klein, maar gezellige tapasbar. Bij binnenkomst wordt je verrast door een mooie grote bar, open keuken en voldoende tafels. 
Wel weer even afwachten of ik uberhaupt iets kan bestellen van de kaart. Omdat ik het soms een beetje beu ben om altijd te moeten vragen of ik een gerechtje kan eten, er glutenvrij brood is etcetera etcetera, neemt mijn lieve vriend, als een echte gentleman, die taak graag op zich. 
Beiden waren we verrast door een jonge ober, die precies wist wat wel en niet past in mijn dieet. Hij gaf mij een aparte kaart, waarop bij alle gerechtjes precies de allergenen staan vermeld. Ik was niet alleen goed geïnformeerd, maar ik kon ook zeker de helft van de gerechten op de kaart bestellen! We hebben heerlijk gegeten en zijn goed verzorgt.

Bij dit restaurant is duidelijk de nieuwe allergenenwet goed benut. Het personeel is goed geïnformeerd en de gerechten komen op tijd. Glutenvrij eten is bij hen niet bijzonder, omdat het niet afwijkt van de standaard kaart!!

Wij gaan binnenkort zeker terug! 

http://www.tapasbarvintage.nl/
Drieharingstraat 18
Utrecht

Geen opmerkingen:

Een reactie posten